Klacht: Wijziging vlucht

op 12 juli 2016 over Nuhr in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een vlucht geboekt voor 15-7. Twee weken terug geprobeerd om dezelfde vlucht te boeken voor een vriendin, kon het niet vinden op de site. Gebeld met het reisbureau, werd verteld dat de vlucht vol zat en heb haar op reserve laten zetten. Krijg nu een mail dat de vlucht is geannuleerd wegens lage bezetting. Pardon????

Gewenste Oplossing:

Dagje eerder vliegen. Twee dagen later is geen optie voor mij

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nuhr

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nuhr over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nuhr nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Vlucht Kayseri