Klacht: wijziging vertrektijd

op 03 oktober 2016 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

2 weken geleden samen met een vriendin een vakantie van 4 dagen geboekt naar Alicante. Lang gezocht omdat we gunstige vluchttijden wilden waar we zeker meer voor wilden betalen(354euro ticket+logies) maar daarbij dus heel blij dat we echt 4 dagen hebben.
Nu kreeg tot onze schrik mijn vriendin een mail dat de vertrektijden zijn gewijzigd naar 17uur savonds waardoor wij een hele dag kwijt zijn.
Wij hebben hierover gebeld naar Tui maar het enige wat zij zeggen is dat het spijtig is voor ons. Wij hebben een extra dag vrij gevraagd en daarbij dus extra betaald voor een dag langer die we nu dus niet hebben.

Ik vind dat hier zeker een compensatie tegenover mag staan. Zij bieden dit aan voor deze prijs en dan vind ik zeker dat er gekeken moet worden naar een oplossing... Of een transfer of financiele compensatie want ik vind dit zeer klantonvriendelijk

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

Reactie van de melder van de klacht Wieske1987

2 maanden geleden - En daar bovenop nu ook nog vertraging tot 18.45(en hopelijk loopt dat niet verder op)

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wieske1987