Klacht: Wijziging Krediethypotheek, opnemen en terugbetalen.

op 24 juli 2017 over ABN Amro in de categorie Banken

sinds begin dit jaar heeft ABN AMRO de wijze van opname van geld, dan wel terugbetaling gewijzigd. Je kunt nu niet meer direct geld storten en/of opnemen. Er is een betalingstermijn van voor de 10e van de maand terugstorten wordt de 1e van de volgende maand verwerkt. A) is dit onjuist. als ik op 24 juli een storting doe, wordt die pas de 1e september verwerkt?
dus ongewild moet ik meer rente blijven betalen en wordt de betaling niet de 1e van de volgende maand maar de 2e volgende maand verwerkt?
automatische terugstorting die we hadden kan ook niet meer! Schandalige praktijken die de klant meer geld kost.

wanneer de oude regeling en het automatisch terugstorten weer in ere hersteld wordt.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN Amro over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ABN Amro in behandeling genomen

Bericht van ABN Amro

4 maanden geleden - Beste maidor, Fijn dat we elkaar net telefonisch hebben gesproken en bedankt voor de toelichting. Zoals besproken gaat onze Hypotheekafdeling aan de slag met uw klacht. U ontvangt hiervan binnen een aantal dagen een bevestiging. Het streven is om u binnen 3 weken schriftelijk terugkoppeling op uw klacht te geven. Mocht u nog vragen hebben of iets willen toevoegen, laat het weten. Met vriendelijke groet, Dhr. R. Witjes ABN AMRO Webcare

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN Amro een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN Amro

Heeft op 18 augustus 2017 om 11:24 geantwoord

Vanuit ABN AMRO Webcare de klacht op 24 juli in behandeling genomen. Dezelfde dag hebben wij telefonisch contact gehad met de klant en de klacht doorgezet naar onze hypotheekafdeling.

De klacht is vervolgens vanuit de hypotheekafdeling verder opgepakt en de klachtbehandelaar heeft hierover telefonisch contact met de klant opgenomen om de klacht inhoudelijk te bespreken.

Daarnaast is de klant op de hoogte gebracht van verbeteringen die later dit jaar worden doorgevoerd naar aanleiding van de ontvangen signalen van verschillende klanten.

Mocht onze klant nu of straks na de veranderingen nog vragen hebben, kan zij direct contact opnemen met de klachtbehandelaar.

Alle klachten die gemeld zijn door maidor