Klacht: wijzigen periode

op 02 oktober 2017 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Wij hebben een weekend weggeboekt via Bungalow-specials voor de herfstvakantie bij centerparc de Huttenheugte.
Nu heeft afgelopen vrijdag onze zoon van 5 jaar zijn elleboog zeer raar gebroken en hij heeft pennen in zijn arm gekregen en die steken er nog uit. Deze mogen hopelijk er over 4 weken uit.
Nu hebben wij Bungalow-specials gemaild en die hebben contact gehad met Centerparcs, maar deze zeggen doodleuk, nee we kunnenn niets mer wijzigen omdat het minder dan 28 dagen nog duurt voordat het weekendje weg is.
Ik vraag om een wijziging geen annulering, we willen graag een ander weekend!!! Is dat nu zo moeilijk, moet ik nu maar een kind met ijzeren pennen laten spelen bij jullie??? En dat er dan nog meer slachtoffers vallen?? Of moet ik een kind van 5 uitleggen nee, jij mag allleen maar kijken verder niets.

We zouden zo graag in november of december een weekend nu naar de Huttenheugte willen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 03 oktober 2017 om 09:57 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door marjan