Klacht: Wijzigen ho maar

op 17 augustus 2016 over Klacht.nl in de categorie Klachtensite

Vandaag een klacht geplaatst over Schoonenberg. Bij nalezen ontdekte ik een onbedoelde fout. Toen ik dit probeerde te wijzigen via een toegezonden link in mijn mail, bleek dit niet werken. Ik kon zelf de tekst wel veranderen, maar dit werd niet uitgevoerd. Vreemd genoeg kon ik wel namens het bedrijf Schoonenberg reageren op de klacht! Toen ik in dat veld iets intikte, werd mij de toegang tot mijn eigen bericht ontzegd!
Vervolgens geprobeerd om me met inlognaam en code aan te melden. Ook dit bleek onmogelijk. Alle varianten van I of 1 en 0 of O van de lastige code geprobeerd.
Klacht.nl kan dus qua toegankelijkheid zelf ook nog wel het een en ander leren.

Als Klacht.nl mij alsnog in staat wil stellen om mijn oorspronkelijke bericht te wijzigen zonder verder problemen.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klacht.nl over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht 26or7to5

11 maanden geleden - Ik constateer dat de wijziging toch nog aangebracht is. Mijn dank.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klacht.nl in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klacht.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klacht.nl

Heeft op 17 augustus 2016 om 12:35 geantwoord

Beste 26or7to5,

Goed om te horen dat het gelukt is! Meestal liggen dit soort problemen aan de cache van je browser die een pagina \'onthoudt\' en dan dus geen wijzigingen weergeeft. Door ctrl + f5 in te drukken kom je op de actuele pagina terecht.

Tom
tom@klacht.nl