Klacht: Wijzigen datum ivm waterpokken

op 05 september 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Als eerste wil ik melden dat wij altijd heel erg graag bij CP komen! Maandagavond 29 augustus hebben wij geboekt via CP zelf voor het weekend daaropvolgend (2t/m5 sept). We hadden een 4 persoon premium huisje op het Heijderbos. Wat ik merk was geen hartelijke of warme medewerkers. Dit viel mij op omdat mijn ervaring anders is. Afijn, geboekt en zin in onze mini vakantie. Donderdag krijgt mijn zoontje enorm last van de waterpokken, na meerdere keren te hebben gebeld, was het niet mogelijk om de vakantie om te boeken naar het volgende weekend (of een weekend erna, wat CP uitkwam qua bezetting). Wij zijn een jong gezin met een mannetje van 1,5 dus het is ook niet zo dat we de kosten maar zo uit onze mouw schudden… Het enige dat ik te horen kreeg was een opsomming van de regeltjes en ik kon wel annuleren maar dat kostte me de cottage prijs. Tegen beter weten in toch maar heen gegaan, ookal konden we niet zwemmen of andere activiteiten aan gaan. We zijn een paar keer naar de parc plaza geweest met een klein doodziek mannetje (boodschapjes en hem in slaap proberen te lopen, eten) en iedere keer werden we weggekeken of aangesproken dat we een bron van besmetting waren en hier niet konden zijn. Ergens vind ik dat ook, anderzijds, is het logisch dat we toch nog iets wilden gaan doen. Het ventje had zo erge jeuk dat we af ent oe echt even zijn zinnen moesten verzetten. Ik snap werkelijk niet dat een park wat zo geënt is op jonge gezinnen en kinderen, hier op deze manier mee om gaat. Er waren nog genoeg huisjes vrij, ik snap werkelijk niet dat dit zo had moeten gaan!!!

Ik vind dat ze ons een ander weekendje moeten aanbieden. Wij hebben hier geen enkel plezier beleefd en ik vind het enorm onbeschoft dat er op geen enkele manier met ons mee gedacht is!!!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 05 september 2016 om 14:31 geantwoord

Heeft op 05 september 2016 om 15:23 geantwoord

We mogen een dagje komen zwemmen en natuurlijk wordt er direct naar de voorwaarden gewezen. Geen enkele persoonlijke benadering, niets. Super slecht dit! Verschuilen achter de voorwaarden maar totaal niet meedenken of welwillend vanuit menselijke perspectief de klant te helpen. Nogmaals erg jammer!

Alle klachten die gemeld zijn door EllenDiana