Klacht: Wijze van bezorging.

op 04 oktober 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na 6 weken verstoten te zijn geweest van het reclamepakket hebben wij weer een nieuwe bezorger waar wij weer blij mee zijn. Maar de manier hoe hij of zij die bezorgt laat wel wat te wensen over n.l.de reclame gaat op maandag in maar wij krijgen het pakket pas op dinsdagavond bezorgd. Ik woon in een flat en daar zijn de pakketten maar half in gestopt waarna de jeugd er zes pakketten heeft uitgetrokken en op de grond gegooid.Toen ik deze gevonden heb, heb ik ze opgeruimd. Het kan van spotta niet de bedoeling zijn dat ze zo bezorgd worden.

Gewenste Oplossing:

Ik en ook andere mensen hier zijn tevreden als ze op een normale manier bezorgd worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 05 oktober 2017 om 08:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Van Roozendaal,

Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over de manier waarop de Spotta folders bij u bezorgd worden. Wij hebben uw melding in behandeling genomen en hopen van harte dat de folders de volgende keer netjes en op tijd bij u in de brievenbus zullen worden gestopt.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door Bezorgen op de manier zoals het hoort.