Klacht: Wijn bedorven

op 12 september 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij de Lidl in Klazienaveen heb ik afgelopen zaterdag een fles wijn merk Vacqueyras gekocht. Bij het openen van de fles brak de kurk af ( deze was geheel opgedroogd). Een stuk brak af het andere stuk kurk zat in de hals van de fles en kon alleen in de fles worden geduwd. Hierdoor zat de wijn vol kurkresten en is niet te drinken. Indien u snel reageert kan ik het resultaat bij de winkel nog laten zien. Het merk wijn is niet de goedkoopste en je verwacht dan ook dat de wij goed worden opgeslagen (liggend).

Gewenste Oplossing:

Nieuwe fles wijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 13 september 2016 om 14:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 13 september 2016 om 16:21 geantwoord

Daarmee heb ik nog steeds geen wijn terug gekregen.Trouwens het kan ook aan lidl liggen omdat de bewaarvoorschriften niet worden opgevolgd. Ik zal voortaan mijn boodschappen wel bij een andere supermarkt doen. Dit is voor mij geenoplosding.

Alle klachten die gemeld zijn door GHBraakman