Klacht: Wijn

op 19 mei 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb aantal maanden geleden een heerlijke wijn ondekt. De Barcelona catalunya barcelino. Nu wilde ik weer een doos wijn halen blijkt het niet meer in het assortiment te zijn vindt ik heel jammer. Hoop dat er meerdere mensen er over gaan klagen, zodat hij misschien weer in de winkel komt.

mvg marianne

Gewenste Oplossing:

Als deze wijn weer in de winkel komt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 19 mei 2016 om 08:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 19 mei 2016 om 09:42 geantwoord

Uitermate teleurstellend vindt ik de oplossing, merk dat meer mensen in mijn omgeving balen dat de wijn uit het assortiment is. De vakken waren ook altijd snel leeg dus volgens mij was er behoorlijk vraag naar. Als ik op internet kijk wordt hij nog wel in Duitsland verkocht. Is hij niet eventueel per doos op internet te bestellen.

Alle klachten die gemeld zijn door B vd Band