Klacht: Wij komen voor rust

op 03 juli 2017 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Wij zijn van 29.06 tor 1.07 bij de kempervennen geweest. Uiteraard komen we voor de genieten relaxen en rust.
Smorgens werden we voor half 8 gewekt door iemand die aan het snoeien was! Iets waar we totaal niet mee konden lachen!
Daarna kwamen we aan het zwembad toe, bleken onze toegangstickets niet te werken dus wij naar de info balie in de market dome.
Daar konden of wilden ze ons niet helpen dus stuurden ze ons naar de receptie. In plaats van hun fout zelf op te lossen moesten we dus zelf lopen… De receptie is meer dan een kwartier stappen van de dome, dus zijn we immens veel tijd kwijt gespeeld… Toen het kaartje opgelost was waren we algauw meer dan een uur verder. We hebben dus zo veel betaald voor herrie en voor ongemak!

Wij willen graag een compensatie, zoals u wel kan zien zijn wij vaste klant. Zo niet zult u ons nooit meer zien in centerparks

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 03 juli 2017 om 15:56 geantwoord

Heeft op 03 juli 2017 om 16:04 geantwoord

Ik heb 200 euro betaalt voor al deze ongemakken... We hebben totaal niet kunnen genieten van onze dagjes er tussen uit! Voor dat geld had ik iets anders kunnen doen... E' jullie stellen een verassings pakket voor dat waarschijnlijk niet eens iets deftigs voor stelt... Ik ben niet genijgd om snel nog te boeken bij jullie

Alle klachten die gemeld zijn door Melzzz