Klacht: Dasty antikalk

op 14 februari 2019 over Wibra in de categorie Kledingwinkels

Ben dasty fan maar bij wibra nu een fles gekocht van super anti kalk professional die ik al langer gebruik……wat een lucht slaat op ogen en keel en ruikt zeeeer scherp
Wat is er gebeurd durf geen nieuwe fles meer te kopen

Heb foto code sticker wil graag weten wat er gebeurd is met de inhoud ook omdat het echt op mijn ogen en keel sloeg
Kan ik bij volgende fles oude kwaliteit verwachten of is er iets aan de samenstelling veranderd??? Niet volgens etiket

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Wibra

1 dag geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Wibra nog niet in behandeling is genomen.

10 uur geleden - Deze klacht is zojuist door Wibra in behandeling genomen

10 uur geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wibra een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wibra

Heeft op 18 februari 2019 om 15:07 geantwoord

Geachte mevrouw Smit,

Hartelijk dank voor uw bericht via Klacht.nl. Graag willen wij u wijzen op de mogelijkheid om uw vragen en klachten bij ons kenbaar te maken via onze eigen website, www.wibra.eunlklantenservice.
Uw klacht zullen wij doorsturen en zal door Dasty in behandeling worden genomen. Zij zullen u persoonlijk benaderen met uitleg over dit product.

Wij vertrouwen er op u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groeten,
Wibra