Klacht: problemen met het invullen van formulier aangaande historie van overboekingen

[email protected] op 27 februari 2024 over Western Union in de categorie Wisselkantoren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer, mevrouw,

Heden heb ik tot 3x toe gebeld met het nummer van Western Union en kom dan in contact met een robot. Heel vermoeiend om toch uiteindelijk te worden doorverbonden met een klantcontact medewerker. Die geeft op zijn beurt 2 linken door die niet werken omdat die niet in het Nederlands kan worden ingevuld. Bij mijn vraag of hij de link naar mij kan mailen wordt niet op ingegaan maar hij biedt zijn excuses voor het ongemak.
Vandaar dat ik langs deze weg een vriendelijk verzoek aan u doe om de historie van de overboekingen aan mevrouw Edith Jeanette Soenda vanaf 2021 tot heden aan mij kan doen toekomen.
Mijn naam is Carlo Bouwe
06-21466452

Bij voorbaat dank

Vriendelijk groetend,

Gewenste Oplossing:

Ik volsta met een uitdraai naar emailadres [email protected]
Of dat ik het via het menu en daarnaar geschiedenis of ontvangers de gegevens kan opvragen.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Western Union
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Western Union

Reactie van de melder van de klacht [email protected]

6 maanden geleden - Western Union is een hele goede en betrouwbare organisatie maar die robot die de vragen beantwoordt moet beter worden geprogrammeerd of men moet weer overstappen op de het contact met klantcontact medewerkers

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Western Union nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]