Klacht: Moeilijkheden bij het overmaken naar Ghana

Even1457 op 07 juli 2020 over Western Union in de categorie Wisselkantoren

Sinds Zaterdag 4 juli 2020 ben ik bezig om geld over te maken naar Ghana. Uiteindelijk heb ik €100.- kunnen overmaken plus transactie kosten.
Maar het bedrag moest €300.- zijn. Weer opnieuw geregistreerd bij WU. Vandaag €200.- overgemaakt maar nog steeds geen nummer voor de persoon in Ghana zodat hij zijn geld kan ophalen. Via een agentschap gaat het snel alleen kost het meer en ik moet er de deur voor uit. Mijn ervaring met overmaken is niet positief wanneer ik het via mijn ING bank doe. Ik moet nu ook weer transactiekosten betalen en ben nu dus evenveel geld kwijt en een partij frustratie rijker. Niet blij mee. Ongetwijfeld zal het mijn onkunde zijn. Vriendelijke groet Henny van’t Oor.

Ik kreeg op mijn eerste mail snel en duidelijk antwoord. Via de telefoon werkte het niet vandaar het mailen.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Western Union

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Western Union nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Even1457