Klacht: kan geen geld verzenden, wachten op informatie,

tantetroel op 26 april 2020 over Western Union in de categorie Wisselkantoren

Ik heb geld verzonden via de app van wu. Ik ga normaal gesproken naar een a gentschap maar door de corona heb ik het nu op de pc gedaan. Ik wist niet zo heel goed hoe het werkte dus er ging iets fout, ik snap dan ook dat ze er eentje geweigerd hebben en het geld teruggestort hebben, heb ik ook teruggekregen. Ik heb eerst wel gebeld. ze vertelde dat ze de andere nog niet konden verzenden omdat ze moesten wachten op de bank, ze vertelde wel dat ik gewoon kon zenden. ik kreeg eerst een melding dat het binnen was, toen een melding dat de ontvanger het kon halen en daarna gelijk een mail erachter dat het geweigerd werd. ik bellen kreeg te horen dat ze meer informatie nodig hadden, maar ze konden niet vertellen welke was privé, ik een mail gestuurd naar die afdeling. Kreeg een standaard verhaal terug met nog geen antwoord wat voor informatie ze willen. in september hebben ze al mijn gegevens ook al gevraagd, dus ze hebben alles. maar ik krijg nu geen antwoord.

Ik ben tevreden als ik weer kan zenden. En ik het samen met hun kan oplossen, ze zijn erg vaag en je krijgt de afdeling niet te spreken.Ze willen je ook niet doorverbinden, terwijl ze dat in september wel deden. Ze geven nergens antwoord op vragen het ook niet na welke informatie ze nodig hebben.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Western Union

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Western Union nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door tantetroel