Klacht: geschiedenis niet zichtbaar vanaf medio 2020

jb015 op 08 september 2021 over Western Union in de categorie Wisselkantoren

Sins april 2020 kan ik op geen enkele computer mijn verzend geschiedenis zien. Na deze klacht bij WU gedeponeerd te hebben is na een paar dagen een overschrijving zichtbaar geworden ( ik weet dat het er minimaal 5 zouden moeten zijn) na weer contact gehad te hebben via email,waarin mij verzocht wordt enkele handelingen te doen en op te geven welke computers ik gebruik krijg ik alleen nog maar gecodeerde mails4x, waarom ?, met elke keer de zelfde vraag. Wat ik ook terug stuur ik krijg steeds het zelfde antwoord, tot vandaag waarin staat dat het email verkeer wordt beëindigd en dat ik maar op een andere manier contact moet zoeken. Zelfs op mijn verzoek om een formele klacht in te dienen wordt niet meer gereageerd. Klanten service !!!!!!!

Gewoon vertellen wat er aan de hand is en mijn geschiedenis weer zichtbaar maken.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Western Union

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Western Union nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jb015