Mijn Klacht:
Heb het geld terug na het blokkeren door WU. Reden van de blokkering: de identiteitsgegevens op mijn identiteitskaart (belgië) zouden niet kloppen met het systeem. Nochtans de vorige week 3x 1000 euro opgestuurd naar zelfde ontvanger en telkens na controlegesprek vrijgegeven.
Dit keer wel in het frans en niet in het engels. Ik denk dat de fout bij mij ligt omwille van mijn weinig kennis van frans en engels. Het adres zou niet kloppen.
Mijn ID gegevens: Marcel Gustlanus Schaeken, adres: Zolderstraat,15 3510 België. ID nummer van paspoort: 40.12.21.019.81
Ik verzond het geld bij agent Me and I ,St. Katarinaplein,4 te 3500 Hasselt (belgië)
Mijn emailadres: [email protected]. Kan ik dat geld morgen opnieuw aanbieden bij hogervermelde agent? De pater John Desmond in Abidjan verwacht ook een antwoord.
Overigens ben ik altijd tevreden geweest bij WU, alleen is er zelden iemand beschikbaar die nederlands spreekt, het zou veel misverstanden uit de weg ruimen.
Met vriendelijke groeten
Gewenste Oplossing:
Dat ik morgen opnieuw dit geld kan bezorgen aan pater John via WU