Klacht: werkzaamheden voor het Hotel en ligstoelen zonder toppers

op 09 mei 2016 over D-Reizen in de categorie Online Reisbureaus

10 dagen werkzaamheden aan het wegdek voor het Hotel, dat heeft veel overlast veroorzaakt en onze kamer was gelegen aan een heel erge drukke weg. De ligstoelen hadden drie dagen een topper en hierna was alles weggehaald door hotel Corona Blanca met de mededeling einde van het winterseizoen en dan wordt alles weg gehaald voor het reinigen,
en in de zomer zijn er geen toppers, en lig je op harde platik ligstoel waar je na 15 minuten een rug pijn oploop.

Ik zou graag een vergoeding willen hebben van 100,00 p.p.
Het verzoek in de omschrijving van dit hotel vermelden dat er veel verkeer langs het hotel rijdt, en dat er tot diep in de nacht van feestvierders t/m 7 uur s ochtend heel veel gegil en gekrijs op straat.
Dat de toppers van de ligstoelen van 15 november t/m 23 april aanwezig zijn in het winterseizoen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar D-Reizen over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door D-Reizen in behandeling genomen

Bericht van

1 jaar geleden - Goedemorgen mevrouw Kop, Bedankt voor het melden van uw klacht over uw vakantie naar één van de Canarische Eilanden. Ik stuur de klacht direct door naar de vakantiewinkel in Rotterdam en zullen contact op gaan nemen met de reisorganisatie Click2book. Zij nemen zo snel mogelijk contact met u op betreft deze klacht. Met vriendelijke groet, Krista D-reizen Webcare

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat D-Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

D-Reizen

Heeft op 30 mei 2016 om 10:46 geantwoord

Goedemorgen mevrouw Kop,

Uit mijn administratie blijkt dat dit contact nog de status in behandeling heeft. Inmiddels wordt U geholpen door mijn collega's uit Rotterdam. Ik zou het prettig vinden het contact hier te sluiten. Mocht u het contact open willen laten dan is dit vanzelfsprekend ook mogelijk. Alvast bedankt voor uw medewerking.

Masha Verdouw

D-reizen

Alle klachten die gemeld zijn door marialoveletter@outlook.com