Klacht: Werkzaamheden aquamundo

op 30 mei 2017 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

We hebben telefonisch een boeking gedaan voor het Meerdal van 12 juni tot en met 16 juni ,bij de boeking werd er niet gesproken dat er in de maand juni onderhoud plaats vind ,dit kregen we de dag erna via een mail te lezen dat er verschillen faciliteiten niet toegankelijk zijn, ik vind dit niet normaal we gaan vaker naar centerparcs maar had niet verwacht om op deze manier misleid te worden. We hebben weer telefonisch contact gehad en heb een ander park geboek in Erperheide maar ik moet wel voor de boekingskosten opdragen ze doen hier niets mee ,we hebben wel een grotere cottages maar we zijn maar met zijn drie dus daar gaat het me niet om,wel dat ze informatie achterhouden en dan door een noodzakelijke boeking nog €. 44,- moet bij betalen.ik vind het misleidend en niet netjes. Niemand wil zo behandeld worden. Boekingsnummer 8642453 Erperheide. Mvg

Ik zou het op prijs stellen dat ze de Extra gemaakte kosten vergoeden en in de toekomst beter informatie verstrekken op een bepaald park met de daar betreffende geplande onderhouds werkzaamheden.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 31 mei 2017 om 09:07 geantwoord