Klacht: werkt voor geen meter- 3x uur in de wacht

rrrene op 02 januari 2020 over Youfone in de categorie Alles-in-1, Mobiele Telefonie

Heb een installatie pakket van youfone gekregen; deze werkt voor geen meter. Gebruiksaanwijzing gevolgd en tot 3x aan toe alles opnieuw gedaan maar geen signaal of verbinding. 3x telefonisch contact gezocht 2x bijna een uur in de wacht gestaan en 3e keer een dame aan de telefoon die me totaal niet kon helpen.Ik zou graag afzien van de aankoop en mijn pakket terug sturen. Als ik zo lang moet wachten op hulp betaal ik liever iets meer voor betere service.

Als ik alles terug kan sturen en contract kan ontbinden. Deze provider 3x geprobeerd te bellen; 3 uur bezig geweest om iets te installeren en 3 x bijna uur in de wacht gestaan om iemand aan de lijn te krijgen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 03 januari 2020 om 08:19 geantwoord

rrrene

Heeft op 03 januari 2020 om 16:40 geantwoord

Er is een monteur geweest die alles zou aansluiten, 3 uur eerder weggegaan van mijn werk om deze monteur binnen te laten. Hij zei dat het een heel gedoe was en heeft alleen een meting verricht. Dit is absoluut niet de oplossing die gewenst is. Inmiddels ben ik aan het bellen met jullie klantendienst en sta al weer 45 minuten in de wacht. Ik wil graag alles ontbinden en de doos terugsturen. Ik ben hier helemaal klaar mee. Ben hier nu al meer dan een dag zoet mee...

Alle klachten die gemeld zijn door rrrene