Klacht: Werknemer Monique v/d Spank – Winkelcentrum woensel in Eindhoven

op 29 juli 2016 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Maandag 25 juli jl. liep ik de hans anders binnen om mijn ogen te laten controleren. M v/d Spank vertelde mij dat ik hiervoor een afspraak moest maken, dus dezelfde dag om 15.00 een afspraak gemaakt. Toen ik terug kwam bij de hans anders was ik met mijn moeder aan het praten over mijn lenzen. Toen zei ze op een norse toon: “Oh kom je hier voor lenzen? Dan had je dat wel even mogen zeggen. Dat kan helemaal niet, want er is geen lensspecialist aanwezig. Dus dan heeft u pech.” Ik schrok hier zo van. Ik zei tegen M v/d Spank dat mij een jaar geleden is verteld dat ik altijd binnen kan lopen om een lenscontrole te doen. Toen reageerde ze hier op: “Nou ik werk al 16 jaar in dit filiaal, en dat is nooit zo geweest. Dus je zal het wel weer verkeerd begrepen hebben”. Ik reageerde hierop met: “Pardon, ik kan er niks aan doen dat dit tegen mij verteld wordt.” Toen zei ik tegen haar dat ik een klacht in ga dienen over de service die Mevrouw v/d Spank verleent. Op dat moment veranderde haar mimiek en deed ze ineens overdreven aardig. Ze maakte een afspraak voor mij voor woensdag 27 juli jl. in het filiaal in het centrum in Eindhoven, hier zou die dag een lensspecialist aanwezig zijn. Ik weer met een positieve kijk naar de hans anders in het centrum. Ik vertelde dat ik een afspraak heb met de lensspecialist, de dames achter de balie keken elkaar aan en toen zei een van de twee dames dat er die dag geen lensspecialist aanwezig is. Dus ik zei dat Mevrouw v/d Spank er wel een potje van aan het maken is. Deze dames hebben mij naar tevredenheid geholpen en weer opnieuw een afspraak gemaakt voor 28 juli (vandaag de dag). Ik ben vandaag voor de vierde keer bij hans op bezoek geweest in vier dagen tijd. Dit vond ik nog niet het ergste, het ergste vond ik dat Mevrouw v/d Spank mij zo heeft behandeld, totaal respectloos. En dit is niet de eerste keer dat ze zo respectloos reageert op ons, al jaren trouwe klanten van Hans Anders. Ik heb vandaag haar naam opgevraagd via collega’s van haar. Deze meiden vroegen waarom ik haar naam wilde weten, ik heb mijn verhaal toek gedaan en ze keken geschokt. Een van deze dames vertelde zelfs dat ze al meer klachten hebben gehad over Mevrouw v/d Spank.

Ik zou tevreden zijn wanneer M v/d Spank haar klanten op een vriendelijke wijze behandeld. En niet haar klanten 4 keer terug te laten komen om alleen een oogmeting te doen. En daarnaast haar klanten op een neerbuigende manier aanspreekt.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 29 juli 2016 om 10:27 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Jseijnder