Klacht: werkelijk onbeschoft

op 21 december 2017 over ABN AMRO in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

vanochtend willen pinnen bankrekening geblokkeerd reden onbeschoft/bedreigend(excusses allang gemaakt en aanvaard door abn amro) nu willen ze mijn tegoed niet uitbetalen voor kerst moet eerst een formulier krijgen en een ander bankrekening doorgeven(heb geen ander bankrekening) dan krijg ik pas in januari mijn tegoed lekker voor kerst hoe zonder andere rekening

Gewenste Oplossing:

vandaag nog mijn tegoed van mijn rekening krijgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN AMRO over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ABN AMRO in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN AMRO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN AMRO

Heeft op 22 december 2017 om 09:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Mark,

Je geeft zelf al de reden van het besluit van ABN AMRO. Bij onbeschoft gedrag en zeker bij dreigementen kan ABN AMRO besluiten een klantrelatie te beëindigen, hier kunnen we niets voor je aan veranderen.

Ik hoop dat je in de toekomst elders op een prettige manier kunt bankieren.

Vriendelijke groeten,
ABN AMRO Wecare

Heeft op 22 december 2017 om 09:38 geantwoord

totaal niets opgelost VANDAAG nog gewoon mijn GELD UITBETALEN

Alle klachten die gemeld zijn door markhergelink