Wellness Giftcard Complimenten
Hallo ,
We hebben een leuke dag gehad dit was voor het eerst en zullen zeker nog eens komen. Wat wel jammer was, ik had een wellness giftkaart gekregen van mijn zoon voor de verjaardag alwaar hij veel schappen... Lees meer
Nadat mijn zus is overleden hebben wij onze moeder een wellness giftcard gegeven.
Toen kwam corona om de hoek kijken. Door onze werkzaamheden (werken in de zorg) was het onmogelijk om deze card in te wisselen. Ook waren wij niet op... Lees meer
Mijn vriend is ernstig ziek geweest , waardoor wij dus geen gebruik hebben kunnen maken van de giftcard.
Dit gemeld en gevraagd om verlenging.
Dit was niet mogelijk, terwijl er 70 euro betaald is en dus niks voor word gedaan, advies:
Koop NOOIT... Lees meer
We hebben juli 202 een wellness giftcard gekregen en deze is reeds verlopen
Contactformulier 2 x ingevuld en. Verstuurd geen reactie
Via messenger geen reactie Lees meer
Ik heb vorig jaar september een wellnesscard cadeau gekregen. 2 weken later kwam ik in het ziekenhuis met een gevaarlijke bacterie die een tussenwervelschijf heeft weggevreten en waaraan ik bijna ben overleden. Na 5 weken ziekenhuis kwam er een lange... Lees meer
Afgelopen weekend ben ik naar een sauna geweest om mijn giftcard te gebruiken. Helaas bleek deze niet geactiveerd door degene die hem mij cadeau had gedaan en kon ik hem niet inwisselen. Ik mailde naar Wellness Giftcard en ondertussen vroeg... Lees meer
Helaas de ontvangen gift card (s) nooit mogen verzilveren wegens de bekende maatregelen, vorige week op de eerste dag niet kunnen gebruiken, mijn saunabaden kaarten zijn wel keurig verlengd door sauna schiedam, wordt niet gepubliceerd maar ga naar:
https://dagjewellness.nl/wellness-giftcard-verlopen Lees meer
Helaas de ontvangen gift card (s) nooit mogen verzilveren wegens de bekende maatregelen, vorige week op de eerste dag niet kunnen gebruiken, mijn saunabaden kaarten zijn wel keurig verlengd door sauna schiedam, vergif card reageert totaal niet, [email protected] wat op... Lees meer
giftcard gekregen van mijn kinderen voor mijn 60ste verjaardag. Op 08/12/2021 1ste aanvraag gedaan voor verlenging. een hele reeks gekke antwoorden ontvangen van Mandy, Monique, Martine, maar een velenging kwam er niet door. tal van excuses en onzin met resultaat... Lees meer
Mijn klacht is dat er geen link in de herinneringsmail staat of en hoe je de kaart kan verlengen.
Bij het overboeken ook wel zichtbaar dat er geld op mijn kaart staat maar niet dat ik niet bij mij geld... Lees meer