Klacht: Welkomspremie laat lang op zich wachten

op 23 juli 2016 over EnergieDirect in de categorie Energieleveranciers

Dit is de vierde keer dat ik in actie moet komen om mijn welkomspremie terug te krijgen. Op 27 juni jl. ontving ik een mail dat ik hier inderdaad recht op heb en dat dit zo snel mogelijk overgemaakt zou worden. We zijn inmiddels bijna een maand later en ik heb nog steeds niks ontvangen.

DIt bedrag vandaag nog op mijn rekening ontvangen.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar EnergieDirect over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door EnergieDirect in behandeling genomen

Bericht van EnergieDirect

5 maanden geleden - Beste Keesjong, Vervelend om te lezen dat je de welkomstpremie nog niet hebt ontvangen. Ik kan er niet voor zorgen dat het bedrag vandaag nog op je rekening staat. Er is een melding uitgezet om zo snel mogelijk het bedrag waar je recht op hebt, aan je uit te betalen. Met vriendelijke groet, Marlon

Reactie van de melder van de klacht keesjong

5 maanden geleden - Beste Marlon, toch bijzonder dat ik hier vier keer achteraan moet gaan vind je ook niet? Hadden jullie gehoopt dat ik het zou vergeten? Of is het normaal dat een maand geleden gezegd wordt dat ik het zo snel mogelijk ontvang en dat ik het nog niet heb? Met incasseren zijn jullie een stuk sneller! Kees Jong

Bericht van EnergieDirect

5 maanden geleden - Beste Kees Jong, Het is zeker niet de bedoeling dat onze klanten zo lang moeten wachten op de uitbetaling van hun welkomstbonus. Ik heb de melding nogmaals met spoed uitgezet, inmiddels is je bericht gestuurd over de uitbetaling van de welkomstbonus waar je recht op hebt. Mijn welgemeende excuses dat je hierop hebt moeten wachten. Met vriendelijke groet, Marlon

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat EnergieDirect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

EnergieDirect

Heeft op 30 augustus 2016 om 15:07 geantwoord

Beste Keesjong,

Naar aanleiding van bovenstaande klacht, heb ik inmiddels In het systeem gezien dat de welkomstpremie waar je recht op had aan je is uitbetaald. DIt heeft veel te lang geduurd en ik wil je hiervoor nogmaals mijn excuses aanbieden. Ik hoop dat je klacht zo naar tevredenheid is opgelost.

Mireille

Alle klachten die gemeld zijn door keesjong