Klacht: welk website is de goede?????

op 17 december 2012 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijne Heren ik vind dat jullie mij van kasje naar de muur stuurd,via dit website http://helpdesk.actie.nu/ heb ik mijn beklacht ingediend en via jullie mail moet ik weer mijn klacht indienen via de zelfde helpdesk!!

Gewenste Oplossing:

een goede oplossing van jullie maak gauw de mensen blij en laat ze niet telang wachten voor het geld .
Als ik de klachten website cash back ziet dan zijn wij in het ootje genomen met al jullie reclame stunt dit ziet wel somber in ik hoop dat jullie mij de juiste website adres geeft en geen mislijden reclame stunt

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Samsung in behandeling genomen

Bericht van Samsung

6 jaren geleden - Beste heer / mevrouw Schaegen, voor al uw vragen met betrekking tot de acties, verwijzen wij u naar: helpdesk.acties.nu Onze collega's zullen uw vraag zo spoedig mogelijk beantwoorden. Rekesh Samsung Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Samsung een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Samsung

Heeft op 17 december 2012 om 12:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer / mevrouw Schaegen,

voor al uw vragen met betrekking tot de acties, verwijzen wij u naar: helpdesk.acties.nu

Onze collega's zullen uw vraag zo spoedig mogelijk beantwoorden.

Rekesh
Samsung Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door B.Schaegen