Klacht: wel thuis, niet aangebeld en geen briefje

op 23 maart 2013 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Gisteren voor 22:00 uur een pakketje besteld via wehkamp.nl. Het zou vandaag tussen 09:00 en 15:00 bezorgd worden. Ik ben SPECIAAL VOOR DIT PAKKETJE de hele dag thuis gebleven. Volgens Wehkamp.nl was er niemand thuis en wordt het pakket dinsdag pas bezorgd. De deurbel doet het prima, dus daar ligt het niet aan. Ben 5x naar de brievenbus gelopen om te kijken of er misschien een briefje in lag, maar zelfs dat lag er niet.
Zijn jullie dan uberhaupt niet eens in de buurt geweest van mijn brievenbus??!!
Ik had het pakket vandaag dringend nodig, u wordt bedankt voor deze VRESELIJK
slechte service.
Dinsdag verblijf ik op een ander adres, dus het heeft weinig zin om het dan nog te bezorgen.
ik lees al vele andere klachten die hetzelfde hebben als ik, het probleem komt dus vaak genoeg voor. doe er wat aan

een andere bezorger

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

7 jaren geleden - Ik heb DHL een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 maart 2013 om 12:07 geantwoord

Wij hebben naast aangeboden excuses, de ontvanger geïnformeerd over hoe wij de klacht verder intern gaan oppakken om herhaling te voorkomen. Tevens hebben we geconstateerd dat het betreffende pakket inmiddels bij de consument is afgeleverd.

Selektvracht B.V. Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door danjokind