Klacht: Wel betaald, niets ontvangen

op 26 september 2016 over Janox.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 18 augustus 2 oplaadkabels voor een iphone besteld en betaald via ideal. Na een week niets ontvangen te hebben, contact gezocht met Janox en bericht gekregen dat t in orde zou komen en dat de kabeltjes opgestuurd zouden worden. Paar dagen en niets ontvangen later, nogmaals gemaild en ja staat niet in t systeem maar zou alsnog opgestuurd worden. En u raadt t al nog steeds niks ontvangen. Inmiddels geld retour gevraagd maar nu helemaal geen reactie meer!

Gewenste Oplossing:

Geld terug, bestelling hoeft niet meer geleverd te worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Janox.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Janox.nl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door EK78