Klacht: Wel betaald maar geen verlenging

op 18 juni 2018 over ING in de categorie Banken

OP 13 juni 2018 heb ik via Global Collect voor ING een verlenging betaald Tot op heden niets ontvangen Dus ook geen beveiliging. Je kunt doen wat je wilt Maar alles is in het engels (wat ik met schoolengels verders niet machtig ben)
Je krijgt e-mailadressen door het moederbedrijf Sophos. Die komen direct weer terug omdat ze niet kloppen. Je kunt voor NedBelLux bellen. Maar ook dat is in het engels.. Door ING werd destijds voorgesteld om je rekening bij hen te beveiligen met HitmanPro. Die dus ook maar gebeld, nadat ik al uren aan de pc was beziggeweest. Zij konden wel zien dat de betaling in orde was maar verders niets konden betekenen. Het was toch op hun aanraden dat ik dat programma genomen heb. Zij moeten dan ook aanspreekbaar zijn voor dit hiaat.. Ik zit nu onbeveiligd!!!!!

Niet

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 18 juni 2018 om 14:54 geantwoord

Goedemiddag Rombosch-de Jong,

Wat vervelend dat de verlenging nog niet is ontvangen. Ik begrijp dus dat je een beveiliging hebt gekocht voor je PC via de ING Punten winkel. Ik raad aan om even contact met mijn collega's van de ING Punten winkel op te nemen zodat zij het met je door kunnen nemen. Ze zijn te bereiken via 020-22 88 888 van maandag tot en met vrijdag van 08:00-21:00 en op zaterdag van 09:00-17:00.

Groetjes,
Jildou