Klacht: Wel betaald maar geen spullen

op 04 april 2017 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Heb in januari spullen besteld en nog steeds niks ontvangen ze zeggen dat het 15 februari is verzonden maar heb nog steeds niks ontvangen nu beweren ze dat ik m’n adres gegevens niet goed heb in gevuld terwijl dat wel zo is heb ook al de zelfde klacht op dit forum voorbij zien komen lite in the box wil mij nu de helft terug betalen maar daar ga ik niet mee akkoord er klopt daar veel dingen niet heb 2 track codes gekregen voor 1 pakketje en allebei zijn ze niet bekend bij post nl waar ik al meerdere malen naartoe heb gebeld

Als ik heel mijn betaling terug heb

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 04 april 2017 om 23:36 geantwoord

Beste klant,

Het spijt ons voor het ongemak.

Helaas moeten wij u mededelen dat we de bestelling naar het volgende adres hebben verzonden, zoals aangegeven op het moment dat deze bestelling werd geplaatst:

Name: manuela beset
Address Line1: fleringen
Address Line2:
City: s'hertogenbosch
Country/Region: Netherlands
State/Province/Region:
ZIP/Post Code: 5235ez
Phone Number: 31-61814xxxx

Helaas is uw bestelling al verzonden op 2017-02-15 en kunnen we het verzendadres niet meer wijzigen.

We raden u aan om, als u het product nog steeds wilt hebben, direct een nieuwe bestelling te plaatsen met uw nieuwe woonadres, of dit te doen na ontvangst van uw terugbetaling.

Houd er rekening mee dat de zending 2 maanden later aan ons zal worden geretourneerd als deze vanwege het onjuiste adres niet kon worden afgeleverd, en dat wij op dat moment een gedeeltelijke terugbetaling aan u zullen verzorgen van [41,77 EUR]. Wij vragen uw begrip voor het feit dat wij hiervan de verwerkingskosten moeten aftrekken, aangezien de koerier dubbele verzendkosten aan ons berekent, ondanks dat de fout niet bij ons lag.

Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u nog meer vragen hebt. Bedankt voor uw begrip en uw steun.

lightinthebox.com Klantenservice

Heeft op 26 april 2017 om 13:59 geantwoord

Tot nu toe nog steeds geen oplossing ze hebben deze week gezegd dat ik 14-6-2017 m'n pakket krijg maar vind het raar dat het in februari verzonden is en dat het dan pas maanden later misschien komt en heb ook een vermoeden dat het opnieuw verzonden is maar wil nu m'n geld terug en geen spullen voel me zwaar opgelicht contact met hun is nu ook best moeilijk ineens Engels ipv Nederlands

Alle klachten die gemeld zijn door Manuela Beset