Klacht: Weken geen folders

op 25 oktober 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Wij krijgen al maanden geen folders meer, ook mijn dochter naast ons niet.

Iedere week de folders in de bus

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 26 oktober 2017 om 08:55 geantwoord

Geachte mevrouw van Hooydonk,,

Hartelijk dank voor uw bericht. U heeft ons laten weten dat u het Spotta folderpakket niet in uw brievenbus ontvangt, maar dat u dit wel graag zou willen. Uw adres bevindt zich in een gebied dat bij ons bekend staat als buitengebied, industriegebied of nieuwbouwgebied. Dat is de reden dat wij het folderpakket helaas (nog) niet op uw adres bezorgen.

Wij bekijken continu of wij gebieden kunnen toevoegen aan ons bezorggebied. Mocht uw adres worden toegevoegd aan het bezorggebied, dan zult u automatisch het Spotta folderpakket thuis ontvangen. Dit betekent echter niet dat u in de tussentijd voordeeltjes hoeft te missen!

Alle folders online
Kijk op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

Heeft u verder nog vragen, opmerkingen of suggesties? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.

Spotta klantenservice

Heeft op 26 oktober 2017 om 09:10 geantwoord

Uiteraard woon ik in het buitengebied en niet op een industrieterrein, wel gek dat mijn buren in dezelfde straat wel de folders in de bus krijgen. Hoe zit dat dan?

Bericht van Spotta

3 jaren geleden - Geachte mevrouw van Hooydonk, Zoals in de vorige melding staat gaat de bezorgerscoördinator hier naar kijken. Als het toegevoegd kan worden bij de rest van de straat gaat u zo spoedig mogelijk de folders ontvangen. Met vriendelijke groet, Spotta Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door loladelola