Klacht: Weigert catagorisch overeengekomen vergoeding te betalen

op 02 juli 2012 over IZA in de categorie Zorgverzekering

Nadat ik eind 2011 van IZA een machtiging verkreeg voor 100% vergoeding van het plaatsen van een boven-en onderprothese op een tandloze kaak, weigert IZA het veschil tussen de kosten cq het afgegeven machtigingsbedrag ad € 2.642,82 en de vergoeding voor het plaatsen van genoemde zaken op een niet-tandloze kaak (€ 850,00 standaardvergoeding) aan mij te betalen. Mijn vordering bedraagt al vele maanden € 1.542,82 (onder aftrek van wettelijke eigen bijdrage). IZA reageert niet op mails, brieven etc en komt terugbeleverzoeken niet na.

Het betalen van het bedrag waar ik conform de door IZA afgegevn machtiging recht op heb (nu nog € 1.542,82), verhoogd met wettelijke rente vanaf 21 juni 2012 + een tegmoetkoming voor alle mails, brieven, telefoontjes etc.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door IZA in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat IZA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IZA

Heeft op 25 september 2013 om 15:02 geantwoord

Geachte,

In juli 2012 heeft mijn collega, Gigi, via e-mail en telefonisch onze oplossing aan u doorgegeven. Ik ga ervan uit dat uw klacht hiermee is afgehandeld.

Webcare IZA

Alle klachten die gemeld zijn door helma56