Klacht: weigering omboeking 6362397

op 13 oktober 2017 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Geachte,

Bij deze wens ik een klacht in te dienen wegens de weigering van een vraag tot omboeking. Vervolgens zou uitzonderlijk de omboeking toegestaan worden doch mits betaling van een meerprijs van 75 euro en ipv de prijs zoals deze vandaag geafficheerd staat op de website tegen de prijs op het moment van de boeking .

Belangrijk hierbij is dat de vraag tot omboeking er komt doordat wij destijds de bungalow die wij wensten niet meer konden krijgen (bungalow premium 6 personen in Vossenmeren) terwijl op het ogenblik dat wij boekten op de website nog twee bungalows (premium 6 personen Vossenmeren) stonden maar daar was een optie op door anderen. Om toch nog te kunnen blijven in Vossenmeren boekten we een premium 4 personen. Die was echter te klein zodat we genoodzaakt waren om toch een premium 6 personen in De Kempervennen te nemen.

Nu stond vandaag op de website een premium 6 personen in Vossenmeren.

Ik belde vervolgens om om te boeken. Dit was eerst onmogelijk (termijn van 4 weken). Dan wel mogelijk maar mits betaling van 75 euro en de prijs dat hij op moment van boeking stond (duurder dan op vandaag).

Dit is mijns inziens niet correct omdat ik aan de hand van de boekingen kan aantonen dat wij steeds Vosenmeren wensten en hebben geboekt toen er nog 2 op de website stonden maar toch geen konden krijgen.

Ik vind dus samengevat het volgende: het is niet correct dat er nog bungalows op de website staan maar toch niet meer kunnen geboekt worden. Twee het geen service is dat voor een omboeking die niet volledig te wijten is aan eigen toedoen plots een mogelijkheid is maar mits betaling van enkele honderden euros.

Het steeds verschuilen van de medewerkers achter procedures waarbij uitzonderingen plots mogelijk zijn maar steeds tegen betalen van een meerprijs is volgens mij niet correct.

Bovendien zou ik willen wijzen op het feit dat wij meermaals naar centerparcs kwamen en dit zeker geen klantenservice is.

Wat meer klantenservice en niet enkel plots mogelijkheden voorhanden ziojn mits betaling van grote bedragen.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 17 oktober 2017 om 13:53 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door perj