Klacht: weigering creditkaart

op 14 februari 2018 over ABN Amro in de categorie Banken

7 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN Amro over deze klacht.

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door ABN Amro in behandeling genomen

Bericht van ABN Amro

6 dagen geleden - Beste heer/mevrouw, Spijtig om te lezen dat de aanvraag voor uw Creditcard is afgekeurd. Ik kan me voorstellen dat een Creditcard van pas zal komen tijdens uw sabbatical. Onze klachtenafdeling gaat graag nogmaals naar uw aanvraag kijken. Ik heb u vanochtend gebeld om dit verder te bespreken maar kreeg u helaas niet te pakken. Zou u door willen geven wanneer u bereikbaar bent? Wij kunnen u bellen op werkdagen tussen 10:00 en 17:00 uur. Alvast bedankt voor uw reactie. Met vriendelijke groet, Dhr. R. Witjes ABN AMRO Webcare

Reactie van de melder van de klacht catmanrow

6 dagen geleden - Bedankt voor uw reaktie. Ik ben inmiddels beschikbaar op 06 215 00 190. met vriendelijke groet, Catherine Michot

Bericht van ABN Amro

6 dagen geleden - Beste mevrouw Michot, Fijn u even gesproken te hebben. Uw klacht is inmiddels geregistreerd. U ontvangt hiervan binnen een paar dagen een bevestiging. Zoals afgesproken laten we de klacht hier open en zal ik de voortgang in de gaten houden. Mocht u nog vragen hebben, laat het weten. Met vriendelijke groet, Dhr. R. Witjes ABN AMRO Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door catmanrow