Klacht: weigering creditkaart

op 14 februari 2018 over ABN AMRO in de categorie Banken

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN AMRO over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ABN AMRO in behandeling genomen

Bericht van ABN AMRO

10 maanden geleden - Beste heer/mevrouw, Spijtig om te lezen dat de aanvraag voor uw Creditcard is afgekeurd. Ik kan me voorstellen dat een Creditcard van pas zal komen tijdens uw sabbatical. Onze klachtenafdeling gaat graag nogmaals naar uw aanvraag kijken. Ik heb u vanochtend gebeld om dit verder te bespreken maar kreeg u helaas niet te pakken. Zou u door willen geven wanneer u bereikbaar bent? Wij kunnen u bellen op werkdagen tussen 10:00 en 17:00 uur. Alvast bedankt voor uw reactie. Met vriendelijke groet, Dhr. R. Witjes ABN AMRO Webcare

Reactie van de melder van de klacht catmanrow

10 maanden geleden - Bedankt voor uw reaktie. Ik ben inmiddels beschikbaar op 06 215 00 190. met vriendelijke groet, Catherine Michot

Bericht van ABN AMRO

10 maanden geleden - Beste mevrouw Michot, Fijn u even gesproken te hebben. Uw klacht is inmiddels geregistreerd. U ontvangt hiervan binnen een paar dagen een bevestiging. Zoals afgesproken laten we de klacht hier open en zal ik de voortgang in de gaten houden. Mocht u nog vragen hebben, laat het weten. Met vriendelijke groet, Dhr. R. Witjes ABN AMRO Webcare

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN AMRO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN AMRO

Heeft op 01 maart 2018 om 14:12 geantwoord

Beste mevrouw Michot,

Ik heb begrepen dat er telefonisch contact is geweest met de klachtbehandelaar en dat de uitkomst van uw klacht is besproken.

Indien u het niet eens bent met de uitkomst van de klacht, kunt u hiertegen in beroep gaan. Hoe u dat kunt doen, is ook door de klachtbehandelaar aangegeven.

Dhr. R. Witjes
ABN AMRO Webcare

Heeft op 01 maart 2018 om 14:21 geantwoord

Jammer dat er geen uitzondering gemaakt kan worden. We gaan ten onder aan onze regels, mijn studerende kinderen hebben een credit kaart en ik, vermogend, niet! Want de \"regels\".....wat een triestigheid

Alle klachten die gemeld zijn door catmanrow