Klacht: Weigeren verkopen Blu Ray 3-2 actie

op 28 mei 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Vrijdag heb ik gekeken bij de Mediamarkt Assen en had ik al twee Blu Rays boxen van 20 euro gezien (Harry Potter collectie en Hunger Games deel 3 part 2 3D). Ik had weinig tijd en toen zaterdagochtend terugkwam kon ik een derde blu ray box van 20 euro vinden (Game of Thrones seizoen 4). Ik werd aangesproken of ik de Harry Potter Box van een specifieke stapel had gehaald en dat was niet zo. Later werd gevraagd om de Harry Potter Box in te leveren, omdat hij deze week niet onder de 3 halen 2 verkocht mocht worden. Ik wou nog meer Blu Rays kopen, maar die heb ik toen ook maar ingeleverd. Ik moest weg en na een telefonische klacht ben ik niet geholpen. Vanaf maandag blijkt dat deze Harry Potter box niet in de winkel had mogen liggen, omdat ze niet willen dat deze niet meedoet met de 3 halen, 2 betalen actie. Dat hij er wel ligt aan het einde van de week is de fout van Mediamarkt Assen en daar ben ik nu de dupe van. Dit heeft mij nu tijd gekost en ik ben ontevreden dat men de klant niet tegemoet komt

Wanneer ik de 3 Blu Ray Boxen wel voor 40 euro krijg en dat ik mijn andere Blu Ray aankoop die ik wou plegen, maar nu moest afbreken wel voor de 3 = 2 actie krijg. (Blu Ray Hunger games deel 3 part 1 (9 euro), GI Joe deel 1 10 euro met nog een andere Blu Ray voor 10 euro.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door darksteelforge