Klacht: Weigeren een offerte voor reparatie te mken

Saromaja op 09 september 2021 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

Ik heb een lade beschadigd. De verzekering kan dit vergoeden, dan moet ik weten wat reparatie kost. Op 8 juli gevraagd om een offerte. Inmiddels is het 9 september en heb ik nog steeds geen offerte.

Binnen een week een offerte die duidelijk is en geen aanpassing behoeft.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

Bericht van Brugman Keukens en Badkamers

1 jaar geleden - Beste meneer van Amersfoort, Graag ga ik hier intern voor u achteraan. We komen er zo snel mogelijk bij u op terug en zorgen dat u de gewenste offerte krijgt. Met vriendelijke groet, Inge Brouwer - Brugman Keukens Badkamers

Reactie van de melder van de klacht Saromaja

1 jaar geleden - Dank u wel Voor uw standaardreactie. Vele collega’s van u gingen u al voor hierin.

Reactie van de melder van de klacht Saromaja

1 jaar geleden - Dus “zsm”, hoe staat het daarmee? Heeft de betreffende leidinggevende al genoeg beltegoed om mij te bellen?

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brugman Keukens en Badkamers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brugman Keukens en Badkamers

Heeft op 22 september 2021 om 11:14 geantwoord

Beste meneer van Amersfoort,

Vanuit ons filiaal heeft u vorige week een offerte gehad voor de front en de montage hiervan. Zodra u een akkoord van uw verzekering heeft dan vernemen wij dat graag
Vervolgens gaan wij een bestelling maken richting de leverancier en wordt u uiteraard nog gebeld voor het maken van een afspraak. Bij voorbaat dank.

Thea Verhoeven - Brugman Keukens Badkamers

Saromaja

Heeft op 22 september 2021 om 11:16 geantwoord

Er is mij toegezegd dat ik over dit gepruts geveld zou worden. Dat is nog steeds niet gebeurd

Alle klachten die gemeld zijn door Saromaja