Klacht: pakket niet bezorgd maar wel nog steeds op mijn account na 5 weken!!!

op 14 juni 2019 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

ik heb een sport broek van Adidas besteld ,maar helaas is dit pakket nooit geleverd. ik heb direct een melding gemaakt bij Wehkamp.
wij zijn nu al inmiddels 5 weken en minstens 10 telefoontjes en 3 e-mails verder zonder resultaat!!!
Er wordt steeds aangegeven het is druk we lopen achter en wij hebben hier een spoed melding van gemaakt.

Ik ontvang enkel plaketten waarvoor ik moet tekenen.Dus hoe lang kan het duren om dit uit te zoeken??

als dit ASAP wordt opgelost met een excuus voor het slecht behandelen.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht RIOA

2 maanden geleden - Op dezelfde dag nog een formulier ontvangen en getekend en ingevuld. toen kon het opeens wel heel snel. wanneer wordt het nu eens eindelijk opgelost??zodra het is opgelost ga ik meteen mijn account verwijderen bij WEHKAMP!!!

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 21 juni 2019 om 16:57 geantwoord

Goedemiddag,

Onze excuses voor onze late reactie op jouw gemelde klacht!

Mocht dit nog niet met je zijn afgehandeld, laat dit ons dan gerust weten. We ontvangen per mail dan graag je klantnummer en een korte omschrijving van je klacht. Deze gegevens ontvangen wij graag op het e-mailadres socialmedia@wehkamp.nl.

Webcareteam Wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door RIOA