Klacht: Kapotte verpakking

Geralina v lierop op 19 juli 2016 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Helaas zijn bijde koffertje voor mijn haringen voor de tent kapot aangekomen
Haringen top heel blij mee helaas geen opberg koffertjes meer

Gewenste Oplossing:

In het vervolg zo verpakken dat ze niet kapot kunnen slaan ,

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Wehkamp

8 jaren geleden - Goedemorgen, Dank je wel voor je duidelijke klachtomschrijving. Dat is inderdaad vervelend! Zo hoort dit niet te gaan. Graag zouden we nogmaals een nieuw artikel op willen sturen. Ik kan echter geen bestelling van tentharingen vinden wanneer ik zoek op de accounts gelinkt aan je adresgegevens/email. Om je zo goed en snel mogelijk te helpen is het wellicht handig om even telefonisch contact te hebben. Dit kun je natuurlijk zelf doen door contact op te nemen via de klantenservice. Uiteraard willen wij jou zelf ook wel even bellen voor de opties en mogelijkheden. Graag hoor ik dan hoe laat dit schikt (tussen 08:00 en 21:30 uur). Graag vernemen wij van je, webcare team wehkamp

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 21 augustus 2016 om 13:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Wij hopen dat deze kwestie inmiddels naar tevredenheid is afgehandeld en dat je op een correcte manier tegemoet bent gekomen of verder geholpen bent.

Uiteraard vernemen wij het graag wanneer dit nog niet op een goede manier afgehandeld is. Wij zullen de gegevens er dan nogmaals bij pakken om dit correct af te handelen.

Mocht je wel naar tevredenheid zijn geholpen en je hebt op dit moment geen vragen meer hierover, dan wil ik je nog een fijne dag wensen.

Met vriendelijke groet,
Webcareteam Wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door