Klacht: Gespreid betalen

op 16 maart 2019 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Wehkamp

5 maanden geleden - Goedemiddag,Ons systeem toetst per bestelling wat daarvoor de mogelijke betaalopties zijn, dit kan dus ook per bestelling nog verschillen. Wanneer er voor een bestelling niet gekozen kan worden voor de optie Gespreid betalen, dan is deze betaalwijze daar niet voor mogelijk.Omdat het bij de optie gespreid betalen gaat om een kredietovereenkomst, zal er ook eerst worden gekeken of de account in aanmerking komt voor het openen van een kredietrekening. Deze kredietwaardigheid wordt getoetst op basis van de financiële situatie, BKR-toets en betaalgedrag.Wanneer er al een kredietrekening is geopend, wordt er nog steeds bij elke bestelling opnieuw getoetst wat voor betaalwijzen daarvoor mogelijk zijn.Mocht je verdere vragen over hebben, dan horen we ze uiteraard graag.Met vriendelijke groet,Webcareteam Wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door Neslihantje