Klacht: Geen levering, wel betaald

op 25 juni 2019 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Ik heb twee pakketten besteld op dezelfde dag. Kennelijk had de bezorger niet de moeite genomen om te kijken of er nog een in de auto lag. Logischerwijs dacht ik het pakket zal wel later komen.
Nu moet ik van Wehkamp de bestelling opnieuw doen en mede betalen voor iets wat al betaald is. Dit is duidelijk de omgekeerde wereld. Hun probleem is nu de mijne geworden. Namelijk geen levering voor iets wat al betaald is.

Indien de bestelling gewoon geleverd wordt.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Wehkamp

5 maanden geleden - Goedemiddag,Wat vervelend om te lezen dat je jouw bestelling niet hebt ontvangen en niet tevreden bent over de geboden oplossing. Natuurlijk willen wij niet dat jij het gevoel hebt dat wij het probleem op jou afschuiven.Wij willen je graag samen met een oplossing komen. Er is inmiddels een melding doorgezet naar de desbetreffende afdeling over de niet ontvangen levering. Hier zal een onderzoek plaatsvinden, om na te kijken waar het pakket afgeleverd is en hierover zal je ook een terugkoppeling over ontvangen per e-mail.Daarnaast willen wij de artikelen. mits deze nog leverbaar zijn, opnieuw voor je bestellen. Indien je de bestelling alsnog wil ontvangen, willen wij jou vragen om het klantnummer of e-mailadres te e-mailen naar: socialmedia@wehkamp.nl.Onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,webcareteam Wehkamp

Reactie van de melder van de klacht van Kerkvoorde

5 maanden geleden - Als jullie de klacht goed gelezen hebben, heb ik deze al doorgegeven. Tevens hebben wij een zakelijke relatie, geen vriendschappelijke. Als vijftig plusser ben ik ook zeker niet gediend van het getutoyeer, ook al is het jullie beleid.

5 maanden geleden - klantnummer factuurnummer765 23 032 2091685694

Bericht van Wehkamp

5 maanden geleden - Goedemiddag,Ik vind het erg vervelend voor u dat het als niet prettig ervaart hoe u aangesproken wordt, ook al is dit ons beleid. Als u wenst niet op deze manier aangesproken te worden, dan kunt u dit tijdens een gesprek altijd aangeven.Mijn excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,webcareteam Wehkamp

Reactie van de melder van de klacht van Kerkvoorde

5 maanden geleden - Ik geloof dat heel veel mensen dit als onprettig ervaren. Maar dit terzijde, ik hoop dat het nu opgelost kan worden. Ben er al een tijdje mee bezig namelijk.

Bericht van Wehkamp

5 maanden geleden - Goedemiddag,Dat kunnen we begrijpen, als u het aangeeft tijdens een gesprek dan zullen wij daar rekening mee houden.Wij gaan er van uit dat de desbetreffende afdeling zo snel mogelijk met een terugkoppeling komt, betreft uw niet geleverde bestelling.Met vriendelijke groet,webcareteam Wehkamp

Reactie van de melder van de klacht van Kerkvoorde

5 maanden geleden - Graag wil ik u bedanken voor de reactie.

Bericht van Wehkamp

5 maanden geleden - Graag gedaan. Mocht u verder nog vragen enof opmerkingen hebben dan vernemen wij dit graag van u. Voor nu wensen wij u nog een prettig weekend verder.Met vriendelijke groet,webcareteam Wehkamp

Reactie van de melder van de klacht van Kerkvoorde

5 maanden geleden - Opgelost, ik krijg mijn geld terug.

Alle klachten die gemeld zijn door van Kerkvoorde