Klacht: Factuur adres

op 21 april 2017 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Heb via privé vaker besteld, nu via de zaak (het zelfde adres) de naam aangepast bij de bestelling !!!! nu staat het op het privé naam. dit is niet de bedoeling. Telefonisch contact gehad met de wehkamp maar konden de factuur niet meer op de zaak zetten. Dus mijn antwoord was dan kom de stoomreiniger maar weer ophalen. (is gebruikt) nou dat was de enige oplossing zei de dame in kwestie.

Stuur een factuur op Gerrits V.O.F. zoals het in het systeem staat (de dame in kwestie zei dat idd Gerrits V.O.F de factuur staat aangevraagd bij de bestelling van de stoomreiniger. Ben wel tevreden met het apparaat. Dus stuur gewoon een factuur op de zaak zoals aangevraagd probleem opgelost.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 21 april 2017 om 12:08 geantwoord

Goedemiddag,

Ik vind het vervelend om te horen dat je een klacht hebt. Het is niet mogelijk om de factuur aan te passen en op je bedrijfsnaam te zetten. Onze processen en procedures zijn volledig ingericht op de levering aan particulieren. We kunnen je hierin helaas niet voorzien.

webcareteam wehkamp

Heeft op 21 april 2017 om 19:46 geantwoord

Bij deze bestelling had ik de naamverandering aangepast voordat ik de bestelling verzond. Morgen komen ze de stoomreiniger ophalen is GEBRUIKT maar als jullie niet willen meewerken wil ik het artikel niet meer!! DE fout ligt bij WEHKAMP!!! Dan zo spoedig mogelijk het geld retour, altijd tevreden geweest met wehkamp nu geen goed woord voor over zorg maar dat het geld terug wordt gestort.

Bericht van Wehkamp

2 maanden geleden - Goedenavond, ik begrijp dat het een vervelende kwestie is. Wil je ons je klantgegevens sturen naar socialmedia@wehkamp.nl? We helpen je dan graag verder! Alvast bedankt voor je reactie. Met vriendelijke groet, webcareteam wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door gerritsvof@gmail.com