Klacht: bkr registratie

op 07 november 2018 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 07 november 2018 om 09:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Wij vinden het erg vervelend om te lezen dat je, ondanks dat je met ons een regeling hebt getroffen, alsnog een BKR registratie op jouw naam hebt gekregen.

Zou je ons jouw klantgegevens een een korte omschrijving van de klacht willen e-mailen naar: socialmedia@wehkamp.nl. Dan nemen wij de klacht zo snel mogelijk in behandeling.

Met vriendelijke groet,

webcareteam Wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door boelo1972