Klacht: Bezorging

op 11 juli 2019 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Jullie bezorgdienst krijgt van mij 1 ster van de 10.
Mijn advies: neem een nieuw bedrijf aan voor bezorgingen die z’n bezorgingen wel doet.

Heb mijn tuinset op een ander adres moeten laten leveren omdat dynalogic al 3 keer niet op de afspraak verscheen.
Kan dus nu zelf een bus gaan huren om vervolgens de tuinset op te halen.

Gewenste Oplossing:

Wanneer jullie gaan samen werken met een ander bedrijf als dynalogic.

Wanneer jullie de kosten van de bus op jullie nemen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 11 juli 2019 om 17:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag, vervelend om te lezen dat je je bestelling niet direct hebt kunnen ontvangen op het juiste afleveradres. Ik begrijp uit de vorige gesprekken dat de vervoerder het juiste adres niet kon vinden. Kun je ons een mail sturen met de kopie van de rekening van de bus? Deze mag je mailen aan socialmedia@wehkamp.nl, onder vermelding van referentienummer 03938814. Wij zullen de zaak dan voorleggen aan de desbetreffende afdeling.

Met vriendelijke groet,

Webcareteam Wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door Sarahsam