Klacht: Annuleren werkt niet

Wadlope op 14 januari 2018 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De knop annuleren werkt niet altijd.Bestelling gedaan op 6 januari en deze wil ik niet hebben.Gebeld en konden het niet voor mij regelen.Blijkt dat het morgen wel kan????dan komt de bezorger.

Gewenste Oplossing:

Als de bezorger het niet komt brengen.Ik doe niet open,heb ook een mail gestuurd aan Wehkamp en DHL.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 14 januari 2018 om 10:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Via Bestellingen op onze site is het niet altijd mogelijk om de bestelling te annuleren. Indien je die optie niet ziet dan is het artikel waarschijnlijk al verzendklaar gemaakt of onderweg. Het is dan wel mogelijk om uw pakket bij bezorging gewoon weer mee te geven aan de bezorger. Daarnaast is het via onze app voor iOS en app voor Android mogelijk om de bestelling te annuleren op dag van leveren. Onder ‘mijn wehkamp’ vind je de optie ‘artikelen annuleren’. Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Alle klachten die gemeld zijn door Wadlope