Klacht: acer laptop loopt steeds vast

op 21 november 2018 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb sinds september een laptop bij jullie gekocht van het merk acer.
Gelijk al klachten met letters en tekens die niet overeenkwamen met de toets.
Dit tijdelijk verholpen door 2 toetsen in te drukken dus niet het ergste probleem.

Nu sinds 2 dagen dat ie zo ineens vastloopt en er nix meer mee kan!
Het is dan uren wachten tot ie uitvalt en weer opnieuw kan opstarten.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer ie naar behoren functioneert heb dit nog nooit met een nieuwe laptop gehad.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Wehkamp

Heeft op 21 november 2018 om 12:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Vervelend om te lezen dat de toetsen van de laptop na ontvangst al niet goed werkten en dat de laptop sinds twee dagen vastloopt en je er niets meer mee kunt.

Zou je ons een e-mail willen sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met daarin een korte klachtomschrijving je klantnummer en de aankoopdatum van de laptop? Zodra we de e-mail hebben ontvangen zullen we deze in behandeling nemen en kijken naar een passende oplossing.

Excuses voor het ongemak en we zien de e-mail graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door sietanathan