Klacht: wegens hygiëne problemen eerder vertrokken!

op 13 juli 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Aankomstdatum: 27/06/16
Vertrekdatum: 01/07/2016 (30/06/2016 uiteindelijk geworden)
Boekingsnummer: 5475748
Accommodatie: VIP, KV444 (4 p.) huisnummer: 397

Mijn klacht komt erop neer dat onze vakantie volledig is verpest door de staat van het huisje. Onze gezondheid leed hieronder en waren hierdoor genoodzaakt het vakantiehuisje vroegtijdig te verlaten. Toen ik mijn klacht wilde voorleggen bij de receptie werd mij vermeld door de baliemedewerkster dat diegene die hier over ging in bespreking was en geen tijd had voor zijn klant.

Mijn vriendin is hoogzwanger en daarom wilde wij niet met het vliegtuig weg. Samen met onze dochter van twee hadden wij een VIP cottage geboekt vlak voordat ze zou bevallen. Geld waar we hard voor hebben gewerkt, voor toch nog een beetje luxe, en ook nog eens om de hoek. Na drie dagen te hebben gebivakkeerd in dit hok hadden we alle drie jeukende ogen en waren we constant aan het niezen. Mijn vriendin heeft nu zelfs ontstoken ogen en wij zijn er vrij zeker van dat dit door de conditie van het vakantiehuisje komt wat echt onacceptabel is voor iets waar jullie €699 voor durven te vragen.

Hierbij een korte samenvatting van onze klachten. Heb ook 18 fotos gemaakt die ik niet kan uploaden maar wel kan doorsturen. In de achterste kamer van dit vakantiehuisje was een sterke urine/schimmel geur aanwezig. Onder het bed lag denk ik sperma/ontlasting wat die sterke geur met zich mee bracht. Er zat schimmel op de muren. Roest in de badkamer. Bloedsporen op de topper waar wij op lagen. Overvloed aan spinnenwebben en hooiwagens (boven het bed van onze dochter, woonkamer en de sauna.) Stopcontacten die met tape waren vast geplakt (erg veilig voor onze dochter van twee.) Zogenaamd verse broodjes (de left-overs van gisteren uit de supermarkt.) Daar kwam dan ook nog eens die muggenplaag bij kijken waar wel heel netjes over geïnformeerd waren van tevoren. Als alleen de ventilatieschachten openstaan kan je sprayen tot je een ons weegt ze vliegen zo naar binnen. Ongeveer 3 uur lang de afgelopen drie dagen op jacht geweest. Al met al geen vakantie en één en al ellende. Het vakantie huisje kan dan wel oubollig zijn hygiëne kan en mag hier niet onder lijden.

Probeerde het al via de mail maar kreeg telkens het bericht dat de inhoudt van mail te groot is daarom maar via deze weg.

Als ik mijn aankoop bedrag terug krijg.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 14 juli 2016 om 08:38 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Ennud