Klacht: Weer te laat

op 10 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

En alweer dezelfde klacht, het wordt saai !
Weer vertrekt de lijn 40 vanuit Gulpen naar Heerlen meer dan 10 minuten te laat, weer ben ik veel te laat op mijn werk. Het is de eerste lijn 40 vanuit gulpen. Ik ga overwegen of ik schadevergoeding kan eisen omdat ik elke zondag te laat op mijn werk ben door uw toedoen.

Ik ben tevreden als de bus gewoon op tijd voor mijn neus staat

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 jaar geleden - Beste Spj Essers, Balen dat lijn 40 weer te laat is en je te laat op het werk komt. Ik kan me voorstellen dat je dat niet fijn vindt, als dat steeds gebeurt. Sorry hiervoor. Heb je voor mij je vertrekhalte, vertrektijd en eindhalte? Dan zoek ik de juiste rit op in het systeem en stuur ik je klacht intern door naar de verantwoordelijken voor deze buslijn. Met vriendelijke groet, ^WB Arriva Webcareteam

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 22 september 2017 om 11:31 geantwoord

Beste Spj Essers,

Helaas hebben we tot op heden nog niet de benodigde informatie van jou ontvangen om de klacht door te kunnen sturen naar de regio. Daarom wordt de klacht afgesloten.

^MR
Webcareteam Arriva