Klacht: Weer niet geleverd (geen briefje)

op 01 juli 2016 over Greetz.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Klacht Voor Packs, niet voor Greetz. Voor de 4e keer op rij is er geen briefje achtergelaten en niet bij de buren afgeleverd. Bestelling daardoor niet ontvangen op o.a. Vaderdag en Moederdag. Wel extra bezorgkosten voor deze dagen. Tijd voor een andere bezorgdienst, is al jaren een drama dit. Antwoorden op mail doen ze ook traag.

Gewenste Oplossing:

Briefje achterlaten zodat ik weet waar ik het kan ophalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Greetz.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Greetz.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Greetz.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Greetz.nl

Heeft op 05 juli 2016 om 20:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Erik,

wat vervelend dat het tweemaal niet goed is gegaan met de bezorging. Excuses hiervoor!

Heb je hier melding van gemaakt bij Greetz zodat we je een oplossing konden bieden? We zien namelijk met eriklagas1986@gmail.com geen bestellingen terug?

Wanneer je jouw ordernummers laat weten of het e-mailadres waar de bestellingen mee zijn geplaatst, kijken we het graag voor je na.

We horen graag van je.

Met vriendelijke greetz, Hannah

Alle klachten die gemeld zijn door Erik Lagas