Klacht: Weer niet gebeld producten weer niet binnen

op 28 april 2016 over Hornbach in de categorie Bouwmarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor de 3 de keer tegels besteld 2 weken wachten niet gebeld dat ze binnen waren zelf naar winkel gegaan toevallig net binnen nu voor de 3 de x na 2 weken weer de verkeerde tegels ik heb mannen ingehuurd om ze te laten zetten voor nix bethaald nu en moet ze weer terug laten komen is voor een zaak nu zitten we met een halve muur die niet af is ben het spuug zat hier weer niet wat ze allemaal aan het doen zijn hier ??!!!!

Gewenste Oplossing:

Als ik gebeld zou worden als m'n spullen d'r zijn en wat ik bestel ook binnen zou zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hornbach over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Hornbach in behandeling genomen

Bericht van Hornbach

1 jaar geleden - Geachte mevrouw Mavridis, Bedankt voor uw bericht. Wij hebben uw klacht doorgestuurd naar het betreffende filiaalmanagement waar zij uw klacht in behandeling nemen. Met vriendelijke groet, HORNBACH Bouwmarkt (Nederland) B.V.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hornbach een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hornbach

Heeft op 10 februari 2017 om 10:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Biancamavridis