Klacht: Weer geen Spotta pakket

op 10 mei 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Helaas weergeen Spotta pakket ontvangen deze week.
Ik had er zeker op gerekend omdat het as Zondag Moederdag is en ik mij dan via het Spotta pakket kan orienteren op de aanbiedingen die in het folder pakket zitten.
Nu is het woensdag morgn heel vroeg 01.20 maar nog steeds niets ontvangen!
Het gebeurt best wel regelmatig dat er iets misgaat met de pakket bezorging.

Ik ben tevreden als het folderpakket hooguit op zondag avond bezorgt is, en niet laten omdat de meeste aanbiedingen begin van de week al ingaan.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 10 mei 2017 om 12:25 geantwoord

Geachte heer Roelofs,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben de bezorgersservice geïnformeerd en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

Alle folders online

Spotta klantenservice

Heeft op 10 mei 2017 om 14:40 geantwoord

Het gebeurt regelmatig dat we het Spotta-folderpakket niet ontvangen en krijgen daar een beetje genoeg van, omdat de pakketten die bij ons in de brievenbus behoren te komen , nu ergens verdwijnen in een afvalcontainer of singel. ( in een singel verdwijnende folder is al eens geconstateerd)
Ik heb zo'n idee dat deze klachten niet serieus worden genomen want het gebeurt regelmatig, en dan vraag ik mij af of ik ook bezorger zou kunnen worden (lekker geld binnen harken en niets doen!)
Ook het verwijzen naar het internet vind ik geen goede optie want het gaat hier om een folder pakket waar winkeliers goed geld voor betalen. ( Winkeliers hebben immers zelf ook al een website waar men op kan kijken)
De folders worden toch gedrukt om te verspreiden en niet om weggegooid te worden door de bezorgers?
Dan heeft het voortbestaan van jullie bedrijf ook geen zin meer!

Alle klachten die gemeld zijn door A.P.Roelofs