Klacht: WEER geen reclame folders

op 25 mei 2017 over Spotta in de categorie Reclame

In de afgelopen 2 maanden heb ik maar 1x het reclame folder pakketje ontvangen!. Ik heb meerdere mails verstuurd naar de zogenaamde klachten afhandel afdelingen die online te vinden zijn maar ik krijg geen enkele reactie en ik heb het gevoel dat niks wordt opgelost.

reclame folders ontvangen zoals voorheen op maandagen of dinsdagen.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 29 mei 2017 om 11:05 geantwoord

Beste mevrouw EC,
Dank voor uw gegevens,
De melding is ook via de site binnengekomen en in behandeling genomen.
We gaan nogmaals kijken wat het probleem is en proberen er alles aan te doen om de folders weer bij u in de bus te krijgen..
Alle folders online
Met vriendelijke groet , Angela Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr ec