Klacht: WEER geen reclame folders

op 25 mei 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In de afgelopen 2 maanden heb ik maar 1x het reclame folder pakketje ontvangen!. Ik heb meerdere mails verstuurd naar de zogenaamde klachten afhandel afdelingen die online te vinden zijn maar ik krijg geen enkele reactie en ik heb het gevoel dat niks wordt opgelost.

Gewenste Oplossing:

reclame folders ontvangen zoals voorheen op maandagen of dinsdagen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 29 mei 2017 om 11:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw EC,
Dank voor uw gegevens,
De melding is ook via de site binnengekomen en in behandeling genomen.
We gaan nogmaals kijken wat het probleem is en proberen er alles aan te doen om de folders weer bij u in de bus te krijgen..
Alle folders online
Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.
Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.
Met vriendelijke groet , Angela Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr ec