Klacht: weer geen folders ontvangen

op 28 juni 2017 over Spotta in de categorie Reclame

geen folders ontvangen,
vorige week lagen er volledige pakketten zoals u ze aanleverd door de hele straat en was het zeker de bedoeling dat we zelf een pakket folders moesten pakken,
deze week ligt er niets in de straat en helaas ook niet in de brievenbus.
neem aan de bezorgers wel betaald worden en er niets voor hoeven te doen.
zo wil ik mijn geld ook wel verdienen

geoon elke week mijn folders ontvangen zoals het hoort

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Spotta

1 maand geleden - Geachte heer Klaverveld, Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wat er precies aan de hand is, kunnen wij helaas niet aangeven. Wat we wel kunnen aangeven is dat er volgende week een nieuwe bezorger bij u in de wijk begint. Alle folders online Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt. Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice. Met vriendelijke groet, Spotta Klantenservice

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Spotta